Vítám vás na svém blogu . A zvu vás, pojďme sdílet své radosti, ať je svět kolem nás přátelský.
Carpe diem! (Užij dne! - latinské rčení)





Všechny autorské příspěvky podléhají autorskému zákonu.

pondělí 21. září 2009

O filmových láskách


Mám odjakživa slabost pro kovbojky. Ráda je čtu a ještě raději mám filmy s touto tematikou. Drsní hrdinové trestají padouchy, k tomu nádherná americká příroda, koně, hory,voda.Velmi ráda čtu romantické knihy o dobývání Divokého západu , představuji si ranče vzdálené od sebe mnoho mil , čistou přírodu . Musel to být těžký život osídlenců a nebezpečný , strastiplný . Ale plný očekávání a nadějí . Velmi ráda jsem četla knihy Zane Greye . Pamatuji si , že jednou jsem četla v jeho knize o tom , jak táhnou bůvoli a jak je lovci loví . Popis tahu a lovu byl pro mně tak realistický , že jsem úplně ve své představivosti cítila , jak se chvěje zem pod kopyty mohutných těl buvolů , jak se víří prach prérie a jak po stádu zůstává udupaná a zpustošená zem .To byly doby . Mezi filmovými hrdiny mne zaujal kromě jiných i Gregory Peck , představitel správného chlapa ve velmi krásném filmu Velká země. Navždycky si budu pamatovat , jak se pokouší krotit divokého koně, jak se rozhlíží po krajině, kterou koupil a kde začne žít nový život. Rančer. Krásná romantika .Velká země.

Žádné komentáře:

Okomentovat